Baggrundsbillede - træ

FAQ

På denne side finder du svar på en række af de spørgsmål, vi ofte får stillet på aldi.dk.

Kan man ringe til ALDI-butikkerne?

Nej, det kan man desværre ikke. Vores medarbejdere i butikken har travlt med at hjælpe kunder og stille nye varer op. Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice på telefon nr. 70 70 74 17, mandag til fredag kl. 9.00-17.00.

Drejer din henvendelse sig om fejl på din bon, forkerte priser, manglende byttepenge, glemte sager, eller om der er flere spotvarer tilbage, bedes du henvende dig personligt i din fortrukne ALDI-butik.

Hvad betyder begrænsede mængder?

På nogle ALDI-spotvarer findes der kun meget få eksemplarer pr. butik. Dette gælder dog ikke alle ALDI-spotvarer.

Vi bestræber os på at købe det antal spotvarer, vores kunder efterspørger. Det er dog ikke altid muligt, da nogle tilbud kun forefindes i en begrænset mængde.

Bytteservice

Uanset hvilken ALDI-butik varen er købt i, kan du få den byttet. Kassebonen er dit byttemærke. Vi giver 30 dages bytteret - eller pengene retur - mod forevisning af bon og tilbagelevering af den ubrugte vare i uåbnet emballage.

Som noget særligt tilbyder vi vores kunder en udvidet garanti på op til 3 år på en lang række af vores spotvarer fra ALDI´s egne mærker.

På alle vores spotvarer kan du inden for 30 dage returnere spotvaren i alle ALDI-butikker mod forevisning af kassebon. Du kan altid se på emballagen eller i vores tilbudsavis, om varen er dækket af garantien, og pengene gives retur.

Udsolgte spotvarer

Udsolgte spotvarer er desværre ikke altid til at undgå. Hver uge kan du finde mange nye spændende spotvarer i din ALDI, som vores indkøbere specielt har udvalgt til vores kunder.

Indkøberne prøver naturligvis så godt som muligt at vurdere, hvor mange enheder af den bestemte vare, som du og alle de andre kunder vil købe.

Jeg har fundet en vare med overskredet salgsdato

I en travl hverdag kan det ske at vores butikspersonale overser en overskredet salgsdato. Vores butikker har mulighed for at få friske varer 6 gange om ugen. Derfor skal der ikke være varer i butikkerne, som har overskredet sidste salgsdag.

Hvis det sker for dig, skal du blot henvende dig til personalet i butikken og aflevere varen, som straks skal kasseres.

ALDI-avisen ikke modtaget med posten

Du kan læse her, hvordan du skal forholde dig, hvis du ikke modtager tilbudsavisen med posten.

Jeg har glemt en genstand nede i butikken

Hvis du har glemt noget i butikken, skal du gå ned i butikken og henvende dig til personalet. Så vil de hjælpe dig.

Hvilke betalingskort kan jeg betale med i ALDI-butikken

Dankort, VISA/Dankort, VISA, MasterCard, MasterCard debet, Visa Electron (debet), V Pay, JCB, UnionPay og Maestro.

Det er muligt at betale kontaktløst.

Pr. 1/1-2018 er det ikke længere tilladt at opkræve gebyr på nogen former for betalingskort.

 

Kan virksomheder få et købekort

På nuværende tidspunkt er det ikke muligt at få købekort til ALDI.

Jeg har et forslag til sortimentet

Vi vil altid gerne forbedre os og imødekomme vores kunders behov, derfor er du altid velkommen til at skrive til vores kundeservice her, hvis du har en god ide eller et ønske til vores sortiment.

Vi kan naturligvis ikke garantere at vi kan imødekomme dit ønske eller ide. Alle kundehenvendelser bliver løbende evalueret for fremtidige tiltag til butikkerne.

Job i ALDI

Du finder ledige stillinger på vores hjemmeside her.

Helligdage og åbningstider

Du kan se åbningstiderne for din lokale butik her.

Nyhedsbrev

Du tilmelder dig nyhedsbrevet ved at klikke her.

Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet? Du afmelder dig ved at klikke på afmeld helt nederst i mailen, efterfølgende bliver du ledt ind på en side, hvor du indtaster din e-mail og klikker på afmeld.

Beklager, tilbuddet er ikke længere gældende

Dette tilbud er udløbet

Påmindelse aktiv

Du vil modtage en påmindelse d. ${date} kl. ${time}.

Vi sender dig en e-mail, så du kan bekræfte din e-mailadresse. Klik venligst på linket i mailen. Hvis bekræftelsessiden ikke vises, bedes du kopiere linket og sætte det ind i din browser.

Vi sender dig en sms, så du kan bekræfte dit telefonnummer. Klik venligst på linket i beskeden.

Vi sender dig en e-mail og sms, så du kan bekræfte din e-mailadresse og dit telefonnummer. Hvis bekræftelsessiden ikke vises, bedes du kopiere linket og sætte det ind i din browser.

Påmindelse af

Fejl! Beklager, der er sket en fejl. Prøv igen senere.

Skal vi sende dig en besked, når varen er i butikkerne? *

Udfyld venligst dette felt.
Udfyld venligst dette felt.
Udfyld venligst dette felt.
Påmindelsesdag
To dage før
En dag før
Samme dag
Tidspunkt
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Bemærk
  • For at kunne benytte vores gratis påmindelsesservice, skal du autentificere dig selv. Indsat venligst din e-mailadresse eller telefonnummer og klik på "Aktiver påmindelse". Afhængig af hvilken enhed du har valgt, vil du derefter modtage en besked med et bekræftelseslink i din indbakke eller telefon. Klik venligst på linket for endeligt at aktivere påmindelsen. Derefter er der ikke brug for mere autentificering.
  • Udfyld venligst alle felter markeret med *.
  • For at kunne benytte denne formular skal cookies være aktiveret i din browser.
  • Påmindelsen kan kun aktiveres, hvis du har valgt en dato ude i fremtiden og klikket på bekræftelseslinket i din e-mail eller sms.
  • Din e-mailadresse og/eller telefonnummer vil blive gemt for at kunne sende dig en påmindelse, om den valgte vare samt for at kunne benytte denne service i fremtiden. Du kan enhver tid afmelde dig vores påmindelsesservice via denne side: "Påmindelsesservice Afmeld"
  • Bemærk venligst, at det kun er tilladt at benytte servicen, hvis du selv er indehaver af e-mailadressen eller telefonnummeret.