Vore regioner og lager er de nærmeste servicefunktioner til vores butikker. Det er dem, der løser dagligdagens udfordringer, så butikkerne kan fokusere på dem, som er de vigtigste. Vores kunder.
Bogholderi og regnskab har ansvaret for mange forskelligartede opgaver, såsom at rapportere den daglige, ugentlige og månedlige omsætning internt i virksomheden, betaling af husleje i regionen, behandle løbende butiksbogholderi og butiksstatus, bogføre og afstemme den daglige pengestrøm, foretage løbende afstemning af finanskonti og ikke mindst lave vareleverandør- og omkostningsbogholderi samt betaling til leverandører.
ALDI har tre lagre i Danmark der sørger for, at butikkerne over hele landet kan levere varer til kunderne. Medarbejderne har til opgave at sørge for friskheden af friske varer samt plukke og pakke de rette mængder til hver enkelt butik. Derudover er ALDIs chauffører tilknyttet lageret, som har ansvaret for at levere varerne sikkert, så de er i bedste form til at blive solgt i butikken.
HR i regionerne har flere forskelligartede opgaver, såsom at udvikle og udvælge talenter, ansættelser af distriktschefer og butikschefer samt forberede dem til deres arbejde. Derudover sparrer HR med distriktschefer og ledergruppen i regionen samt implementerer de tiltag og koncepter modtaget fra hovedkontoret ude i regionen.
HR i regionen er i høj grad bindeleddet mellem hovedkontoret og regionerne, hvorved der er en masse spændende og forskellige arbejdsopgaver.
Salgsafdelingen primære fokus er at yde service til butikkerne, distriktscheferne og salgscheferne. Det gør vi det at bestille kontorartikler og brugsartikler, ajourføring af butiksinformation på diverse hjemmesider, opdatere KPI-tal, udfylde optællingsskemaer samt klargøre og udsende vigtig information til butikkerne.
Supply Chain-afdelingen har den vigtige opgave at sørge for, at varerne til butikkerne er bestilt ved leverandørerne samt at butikkerne får den rigtige mængde af varen. Afdelingens fornemmeste opgave er nemlig at mindske nulvarer i butikkerne.
Afdelingen sørger desuden også for at vedligeholde de kontrakter, som er indgået med leverandørerne og er generelt bindeleddet mellem leverandørerne, butikkerne, lageret, central salg, m.fl.
ALDI er i rivende udvikling, og vi søger løbende personale på vores regionskontorer og lagre.
Beklager, tilbuddet er ikke længere gældende
Dette tilbud er udløbet
Påmindelse aktiv
Bekræftelse af påmindelse
Du vil modtage en påmindelse d. ${date} kl. ${time}.
Bekræft din e-mailadresse
Bekræft dit telefonnummer
Bekræft din e-mailadresse og dit telefonnummer