ALDI medarbejdere i godt humør - karriere hos ALDI

Administration og lager

  1. Jobprofiler
  2. Administration og lager

ALDI Danmark har ikke kun et hovedkontor, men også to regionskontorer, som indbefatter administration og lager. Disse er placeret i henholdsvis Karlslunde og Kolding. De dækker hver især områder af Danmark for at servicere vores butikker bedst muligt.

Administrationen på regionskontorene fungerer ofte som bindeleddet mellem butikkerne og hovedkontoret, da regionskontorerne ofte har tæt kontakt med butikkerne.
Vores tre distributionslagre sørger for, at butikkerne altid har friske varer ved at plukke og pakke de varer, som butikkerne bestiller. Du kan blive en del af vores medarbejderstab i administrationen og lagrene ved at se de ledige stillinger her.

Økonomi og Finans

Regnskab/bogholderi

Bogholderi og regnskab har ansvaret for mange forskelligartede opgaver, såsom at rapportere den daglige, ugentlige og månedlige omsætning internt i virksomheden, betaling af husleje i regionen, behandle løbende butiksbogholderi og butiksstatus, bogføre og afstemme den daglige pengestrøm, foretage løbende afstemning af finanskonti og ikke mindst lave vareleverandør- og omkostningsbogholderi samt betaling til leverandører.

 

IT

Supply chain

Supply Chain-afdelingen har den vigtige opgave at sørge for, at varerne til butikkerne er bestilt ved leverandørerne samt at butikkerne får den rigtige mængde af varen. Afdelingens fornemmeste opgave er nemlig at mindske nulvarer i butikkerne.

Afdelingen sørger desuden også for at vedligeholde de kontrakter, som er indgået med leverandørerne og er generelt bindeleddet mellem leverandørerne, butikkerne, lageret, central salg, m.fl.

HR

HR

HR i regionerne har flere forskelligartede opgaver, såsom at udvikle og udvælge talenter, ansættelser af distriktschefer og butikschefer samt forberede dem til deres arbejde. Derudover sparrer HR med distriktschefer og ledergruppen i regionen samt implementerer de tiltag og koncepter modtaget fra hovedkontoret ude i regionen.

HR i regionen er i høj grad bindeleddet mellem hovedkontoret og regionerne, hvorved der er en masse spændende og forskellige arbejdsopgaver.

Salg

Salg

Salgsafdelingen primære fokus er at yde service til butikkerne, distriktscheferne og salgscheferne. Det gør vi det at bestille kontorartikler og brugsartikler, ajourføring af butiksinformation på diverse hjemmesider, opdatere KPI-tal, udfylde optællingsskemaer samt klargøre og udsende vigtig information til butikkerne.

Lager

Lager

ALDI har tre lagre i Danmark der sørger for, at butikkerne over hele landet kan levere varer til kunderne. Medarbejderne har til opgave at sørge for friskheden af friske varer samt plukke og pakke de rette mængder til hver enkelt butik. Derudover er ALDIs chauffører tilknyttet lageret, som har ansvaret for at levere varerne sikkert, så de er i bedste form til at blive solgt i butikken.

Kontakt os

Du er altid velkommen til at stille os spørgsmål vedrørende job i ALDI eller sende en forespørgsel om et samarbejde med os på hr@aldi.dk. Vi gør dog opmærksom på, at alle ansøgninger skal gennem vores rekrutteringssystem under ledige stillinger.
Vi samarbejder gerne med studerende, uddannelsesinstitutioner og private organisationer. Vi tager stilling til hver enkelt henvendelse og vender tilbage så hurtigt det er muligt.

Påmindelse af

Fejl! Beklager, der er sket en fejl. Prøv igen senere.

Skal vi sende dig en besked, når varen er i butikkerne? *

Datovælger *

Påmindelsesdag
To dage før
En dag før
Samme dag
Tidspunkt
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Bemærk
  • For at kunne benytte vores gratis påmindelsesservice, skal du autentificere dig selv. Indsat venligst din e-mailadresse eller telefonnummer og klik på "Aktiver påmindelse". Afhængig af hvilken enhed du har valgt, vil du derefter modtage en besked med et bekræftelseslink i din indbakke eller telefon. Klik venligst på linket for endeligt at aktivere påmindelsen. Derefter er der ikke brug for mere autentificering.
  • Udfyld venligst alle felter markeret med *.
  • For at kunne benytte denne formular skal cookies være aktiveret i din browser.
  • Påmindelsen kan kun aktiveres, hvis du har valgt en dato ude i fremtiden og klikket på bekræftelseslinket i din e-mail eller sms.
  • Din e-mailadresse og/eller telefonnummer vil blive gemt for at kunne sende dig en påmindelse, om den valgte vare samt for at kunne benytte denne service i fremtiden. Du kan enhver tid afmelde dig vores påmindelsesservice via denne side: "Påmindelsesservice Afmeld"
  • Bemærk venligst, at det kun er tilladt at benytte servicen, hvis du selv er indehaver af e-mailadressen eller telefonnummeret.

Beklager, tilbuddet er ikke længere gældende

Dette tilbud er udløbet

Påmindelse aktiv

Bekræftelse af påmindelse

Du vil modtage en påmindelse d. ${date} kl. ${time}.

Bekræft din e-mailadresse

Bekræft dit telefonnummer

Bekræft din e-mailadresse og dit telefonnummer

Vi sender dig en e-mail, så du kan bekræfte din e-mailadresse. Klik venligst på linket i mailen. Hvis bekræftelsessiden ikke vises, bedes du kopiere linket og sætte det ind i din browser.

Vi sender dig en sms, så du kan bekræfte dit telefonnummer. Klik venligst på linket i beskeden.

Vi sender dig en e-mail og sms, så du kan bekræfte din e-mailadresse og dit telefonnummer. Hvis bekræftelsessiden ikke vises, bedes du kopiere linket og sætte det ind i din browser.