ALDI’s butikker er i løbet af 2018 og 2019 alle blevet ombygget, moderniseret og forbedret. Som medarbejder i vores butikker er det din fornemmeste opgave at sørge for, at kunderne altid får den bedste oplevelse ved, at butikken er ren, varerne står på hylderne og medarbejderne smiler. Se portrætter af nogle af ALDIs butiksmedarbejdere her.
Du kan blive medarbejder i vores butikker i en af følgende stillinger:
Som ungarbejder i ALDI arbejder du i gennemsnit 5 timer om ugen, hvor du hjælper til med at gøre butikken salgsklar. Du har til ansvar at byde vores kunder glædeligt velkommen, når de kommer for at handle i butikken. Vi ser gerne, at du udvikler dig og fortsætter din karriere i ALDI som salgselev og salgsassistent.
Når du arbejder som salgsassistent i en af vores butikker kan det både være som deltidsmedarbejder eller fuldtidsmedarbejder. Du har ansvaret for, at butikken står salgsklar og er indbydende for vores kunder samt altid yde den bedste service, så vores kunder har lyst til at komme igen.
Som 1. assistent venter der et stort ansvar. Du får med denne stilling lov til at snuse til rollen som ansvarlig/leder i de timer, hvor du står med nøglerne til butikken. Du er stedfortræderen for butikschefen og det betyder, at du skal kunne holde butikken indbydende og kundevenlig på samme niveau, som når butikschefen er til stede.
Du er næstkommanderende i butikken og har ansvaret for butikken i butikschefens fravær. For hver dygtig butikschef står der også en dygtig og ambitiøs souschef, som hjælper og tager del i ansvaret for butikkens drift. Du har i den forbindelse ansvaret for at lede butikkens personale samt opnå butikkens mål for omsætning.
Vores butikschefer er dem, der har førertrøjen på og nøglerne i hånden. Ansvaret for butikkens drift og performance ligger hos butikschefen, så det kræves, at man er en dygtig leder, har kunderne for øje i alle henseender samt kender branchen for at kunne drifte en butik med gode resultater. Butikschefer i ALDI har altid gejst og gåpåmod, for det er omdrejningspunktet for, at vi lykkes.
Når du er distriktschef i ALDI, så har du ansvaret for flere butikker, hvor du skal sikre at drift og personaleledelse går hånd i hånd. Dig og den lokale butikschef er tætte sparringspartnere i arbejdet om at skabe gode resultater for butikken og sikre, at vi har glade og tilfredse kunder hver dag. Som leder har du også altid fokus på medarbejdernes udvikling og trivsel.
Du er altid velkommen til at stille os spørgsmål vedrørende job i ALDI eller sende en forespørgsel om et samarbejde med os på hr@aldi.dk. Vi gør dog opmærksom på, at alle ansøgninger skal gennem vores rekrutteringssystem under ledige stillinger.
Vi samarbejder gerne med studerende, uddannelsesinstitutioner og private organisationer. Vi tager stilling til hver enkelt henvendelse og vender tilbage så hurtigt det er muligt.
Beklager, tilbuddet er ikke længere gældende
Dette tilbud er udløbet
Påmindelse aktiv
Bekræftelse af påmindelse
Du vil modtage en påmindelse d. ${date} kl. ${time}.
Bekræft din e-mailadresse
Bekræft dit telefonnummer
Bekræft din e-mailadresse og dit telefonnummer