17.08.2021 Dagligvarekæden Aldi lancerer i dag et nyt musikalsk reklameunivers og slogan: ’’Kom hjem med mere’’. Universet tager afsæt i en samlet fortælling om, at i Aldi får du mere med hjem til hverdagen; mere for pengene, flere danske varer og god kvalitet. Ambitionsniveauet er højt, potentialet er stort og udfordringerne stikker dybt. Det nye univers er en del af en plan, som trinvis skal rykke forbrugernes opfattelse af Aldi.
For blot anden gang i Aldis godt 44-årige liv i Danmark lancerer kæden et 360 graders reklameunivers med nye brandingfilm og et omfattende taktisk spor. Det nye univers skal øge indkøbsfrekvens og kurvstørrelse og levere kundegrundlaget for Aldis igangværende ekspansion fra 185 til 250 butikker i jagten på en større markedsandel.
Karina Marott, der er Marketing- og kommunikationsdirektør for Aldi Danmark, glæder sig til at lancere universet, som er udviklet af reklamebureauet &Co. med afsæt i et større strategisk positioneringsarbejde orkestreret af NoA Consulting – en konstellation hun hylder for både høj faglighed, kreativitet og kommerciel marketingforståelse.
Beklager, tilbuddet er ikke længere gældende
Dette tilbud er udløbet
Påmindelse aktiv
Bekræftelse af påmindelse
Du vil modtage en påmindelse d. ${date} kl. ${time}.
Bekræft din e-mailadresse
Bekræft dit telefonnummer
Bekræft din e-mailadresse og dit telefonnummer