01.09.2021 Den 1. september 2021 tiltræder Liselotte Walther Jørgensen i stillingen som digital marketingchef for ALDI Danmark. Liselotte Walther Jørgensen kommer fra en stilling som operations director i RIB Software Nordic. Hun har desuden erfaring med digital marketing og forretningsudvikling hos Bonnier Publications. Liselotte Walther Jørgensen får til opgave at optimere ALDI‘s digitale tilstedeværelse og sikre, at det digitale spiller sammen med og understøtter ALDI‘s nye brandidentitet og reklameunivers.
”Jeg glæder mig til at arbejde med at optimere vores indsatser på tværs af alle digitale kanaler. Og sammen med den resterende marketingafdeling bakke op om de fastsatte mål og arbejde med ALDI’s nye brandidentitet,” fortæller Liselotte Walther Jørgensen.
Liselotte Walther Jørgensen får ansvaret for den digitale del af ALDI’s marketing, hvor hun, sammen med sit team, skal varetage en bred palette af digitale touchpoints, herunder ALDI’s nyhedsbrev og aldi.dk, medieindkøb samt SoMe - Facebook, Instagram og YouTube.
Beklager, tilbuddet er ikke længere gældende
Dette tilbud er udløbet
Påmindelse aktiv
Bekræftelse af påmindelse
Du vil modtage en påmindelse d. ${date} kl. ${time}.
Bekræft din e-mailadresse
Bekræft dit telefonnummer
Bekræft din e-mailadresse og dit telefonnummer