1. Presse
  2. Pressemeddelelser
  3. ALDI i Give slår dørene op til en helt ny butik

ALDI i Give slår dørene op til en helt ny butik

05.11.2020 På Hjortsvangen 29 i Give er ALDI klar til at give nye og gamle kunder en helt ny indkøbsoplevelse i en komplet ombygget butik. Den nye ALDI åbner fredag den 13. november. Det fejres med både borgmesterbesøg og stærke åbningstilbud.

aldi-give

20 år efter åbningen af den første ALDI-butik i Give er butikschef Xhevat Beqiri og hele teamet på i alt 9 medarbejdere nu klar til at invitere kunderne indenfor i det nye ALDI - en helt nybygget butik med mere plads og bedre præsentation af sortimentet.

Butikschefen glæder sig til at give både nye og gamle kunder en moderne indkøbsoplevelse efter knap 5 måneders ombygning:

”Jeg har ventet længe på at få en ny og større butik, så jeg kan tilbyde vores kunder endnu flere varer og give dem en endnu bedre indkøbstur. Vi har mange trofaste kunder, og jeg vil sige stor tak til dem og ikke mindst mit fantastiske personale, som trods byggerodet under ombygningen, har været super positive,” siger den forventningsfulde butikschef Xhevat Beqiri, som har været butikschef i Give siden 2016.

Påmindelse af

Fejl! Beklager, der er sket en fejl. Prøv igen senere.

Skal vi sende dig en besked, når varen er i butikkerne? *

Datovælger *

Påmindelsesdag
To dage før
En dag før
Samme dag

Bemærk
  • For at kunne benytte vores gratis påmindelsesservice, skal du autentificere dig selv. Indsat venligst din e-mailadresse eller telefonnummer og klik på "Aktiver påmindelse". Afhængig af hvilken enhed du har valgt, vil du derefter modtage en besked med et bekræftelseslink i din indbakke eller telefon. Klik venligst på linket for endeligt at aktivere påmindelsen. Derefter er der ikke brug for mere autentificering.
  • Udfyld venligst alle felter markeret med *.
  • Påmindelsen kan kun aktiveres, hvis du har valgt en dato ude i fremtiden og klikket på bekræftelseslinket i din e-mail eller sms.
  • Din e-mailadresse og/eller telefonnummer vil blive gemt for at kunne sende dig en påmindelse, om den valgte vare samt for at kunne benytte denne service i fremtiden. Du kan enhver tid afmelde dig vores påmindelsesservice via denne side: "Påmindelsesservice Afmeld"
  • Bemærk venligst, at det kun er tilladt at benytte servicen, hvis du selv er indehaver af e-mailadressen eller telefonnummeret.
div>

Beklager, tilbuddet er ikke længere gældende

Dette tilbud er udløbet

Påmindelse aktiv

Bekræftelse af påmindelse

Du vil modtage en påmindelse d. ${date} kl. ${time}.

Bekræft din e-mailadresse

Bekræft dit telefonnummer

Bekræft din e-mailadresse og dit telefonnummer

Vi sender dig en e-mail, så du kan bekræfte din e-mailadresse. Klik venligst på linket i mailen. Hvis bekræftelsessiden ikke vises, bedes du kopiere linket og sætte det ind i din browser.

Vi sender dig en sms, så du kan bekræfte dit telefonnummer. Klik venligst på linket i beskeden.

Vi sender dig en e-mail og sms, så du kan bekræfte din e-mailadresse og dit telefonnummer. Hvis bekræftelsessiden ikke vises, bedes du kopiere linket og sætte det ind i din browser.